9 juni 2016

Vill du bli min kollega i höst?

Nu har du chansen att få arbeta på en nybyggd en-till-en skola i höst. Jag kommer att arbeta med klass 5B och jag hoppas att du vill bli min kollega i 5A.
Brinkskolan ligger i Täby, norr om Stockholm och har ca 200 elever. Det är små klasser och fantastiska ljusa lokaler. (Se bilder.) Det finns vanliga klassrum, ett flertal grupprum och andra arbetsplatser till eleverna. Varje arbetslag har ett gemensamt arbetsrum med många arbetsplatser. Det blir en hel del kollegialt och synligt lärande samt digital pedagogik. Därutöver är det en lyssnande, engagerad och drivande ledning med bra fokus samt roliga kolleger. ;)

Det är en fördel om du har en Ma/NO inriktning, men det är inte helt nödvändigt.
Så... Är det du och jag som ska jobba tillsammans i höst?

Du söker via Platsförmedlingen så nu är det är bara att sätta igång med att skriva en ansökan. :)


Stora trappan.

Biblioteket med mysiga läsplatser

Den ena ljushallen med stora fönster ut mot skolgården.

Samma ljusgård från en annan vinkel.

Arbetsplatser utanför ditt och mitt klassrum.

Två klasser delar på en ingång.

Den andra ljusgården där matsalen ligger.

Ditt klassrum.

Utanför ditt och mitt klassrum från andra hållet.

0 kommentarer :

Skicka en kommentar